Friday, October 15, 2010

::. Izinkan aku .::





Izinkan aku jatuh cinta padamu
Menikmati kenangan-kenangan indah ketika bersamamu
Merasakan sakitnya merindukan senyumanmu

Izinkan aku melindungimu
Meskipun nyawa dipertaruh,
Aku sanggup menggunakan segala jiwa raga untuk melindungimu
Sehingga lututku bergetar hingga jatuh berlutut
Namun aman dan damai terasa tatkala auramu melingkupi jiwaku




Bukanlah bunga candu yang membuatku limbung
Bukanlah harum dingin malam
Bukanlah daisy indah menawan
Bukan pula pesona mahkota mawar
Namun tidak pula kesederhanaan violet

Entahlah, aku tak tahu
Yang aku tahu adalah…
bahawa aku cinta padamu...



*Inspirasi entah datang dari mana... Hairan kenapa tiba-tiba nak buat puisi tentang jatuh cinta… 
mungkinkah…  ^_^







.:::ANNAEM:::.
-jakartabarat-
-jumaat, 0600, 15102010-

No comments: