Wednesday, July 22, 2009

Masuk kolej?

Huh... hari ni aku masuk kolej. Letih tol...hahahaha...Mara lambat smpai...lame laa punye tunggu...nasib baik ade gak awek2 lawa.. hilang skit letih...ngeh3....lepas taklimat...kite g hostel...hostel tu punye laa jauh dr kolej tapi bile tgk hostel yer..mak aih... duduk kat KONDO!!!!???Bape kali aku tampar muke aku....siap swimming pool lak tu...gelanggang futsal..tenis...Rumah aku lebih kurg cm apartment...besar...boleh men futsal kt dalam...ade 3 buah bilik...siap ngan dapur...peti ais..pinggan mangkuk...aku dpt bilik specia..l master bedroom beb..hahaha.. kwn2 jgn jeles eehhh...kat bilik aku ade 6 org jd housemate aku....2 org melaka..sorg ganu...sorg lg budak selangor..esok start orentasi...aku kene orentasi seminggu...mmmm...so let see what happen tommorow...

No comments: